燕窝雀巢

谢谢你
Taylor Swift Taylor Swift
Tim McGraw - Taylor Swift

little sunshine:

Tim McGraw

When you think: Tim McGraw 当你想起Tim McGraw

I hope you think my favorite song我希望你想起我最爱的歌

Some day you'll turn your radio on,有一天当你打开收音机

I hope it takes you back to that place我希望它能把你带回到过去
When you think happiness,当你想起幸福这个词
I hope you think: "That little black dress"我希望你想起那黑色连衣裙
Think of my head on your chest,想起我靠在你肩膀的时候
An' my old faded blue jeans还有我常穿的那条褪色旧牛仔裤
When you think Tim McGraw,当你想起Tim McGraw
I hope you think of me我希望你想到我
Oh, think of me,哦,想到我
You said the way my blue eyes shined,你说我的蓝色双眼闪烁的
Put those Georgia stars to shame that night就连乔治亚州天上的星星都黯然失色
I said: "That's a lie" 我说:“那是个谎言”

评论
热度(4)
© 燕窝雀巢 | Powered by LOFTER